Sąlygos ir nuostatos
. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavo, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo tarpą ir paspaudęs „Baigti užsakymą“ arba „Patvirtinti ✔️“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma elektroninių parduotuvių duomenų bazėje.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę naudoti elektroninėje prekėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus sutartį dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokios vaizdo ar garso laikrodžio, kompiuterinių programų pardavimo, pirkėjo (vartotojo) pažeidimo pakuotės apsaugos; laikraščių, žurnalų ir kitų periodinių leidinių leidinių), apie tai, kaip raštu pranešimai Pardavėjui per prekės 7 dienas. Pirkėjas turi teisę prekių pirkimo ir pardavimo su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos sutarties išvaizda.
3.3. Pirkėjas turi kitos teisės Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos aktuose numatytas teises.
3.4. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeista jo teisės, turi ne vėliau per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašymą atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos sprendimo apsaugos problemos, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčų sprendimo tvarką (Valstybinė vartotojų tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www. arbavvtat.lt) į teismą.
3.5. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninių vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
4. Pirkėjo pareigos
4.1. Pirkėjas privalomas prekes ir jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka, atlikdamas mokėjimą per Stripe, Paysera, banko pavedimu arba PayPal sistemą.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenis, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3. Pirkėjas privalo laikytis kitų Sąlygos ir Taisyklės bei Lietuvos Respublikos aktuose nustatytų reikalavimų.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali būti išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galima naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.2. Pardavėjas turi teisę arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
5.4. Pardavėjas turi kitos teisės Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos aktuose numatytas teises.
6. Pardavėjo pareigos Pristatymo garantija Suteikiame daugiau nepriekaištingo pristatymo garantiją, dėl kurios galima kreiptis per 48 valandas nuo produkto gavimo. Jei gabenimo metu produktai buvo sugadinti arba nepateikti jūsų užsakymo, maloniai prašome pranešti mums apie klaidą per 48 valandas nuo pristatymo. Siųskite mums el. siunta su pakuotės nuotrauka (nuotraukoje taip pat turi būti aiškiai matoma etiketė) ir gauto produkto nuotrauka, kurioje aiškiai matoma pažeista vieta. Teiksime pirmenybę jūsų pretenzijai išnagrinėti per kuo trumpesnį laiką ir tinkame jums pakaitinį produktą. Jei pretenzija bus reikalaujama per vėlai, ji bus nagrinėjama kaip skundas dėl produkto. Garantija techniniams produktams Tam tikriems mūsų siūlomiems produktams taikomas 24 mėnesių garantijos laikotarpis. Garantija gali būti taikoma tik mūsų siūlomiems techniniams produktams ir elektros prietaisams. 24 mėnesių garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekių gavimo dienos. Pagal vartotojų teisių apsaugos įstatymą, garantija galite pasinaudoti remdamiesi sąskaita faktūra, kuri taip pat atlieka garantijos liudijimo pataisą. Pirkėjas pasilieka teisę suteikti garantiją, jei kartu su pretenzija nepateikiama faktūra arba jei sąskaita faktūra yra neįskaitoma ar trūksta sąskaitos. Garantija netaikoma, jei: produktas yra fiziškai pažeistas; produktas turi nusidėvėjimo požymių dėl įprasto naudojimo; produktas turi defektų, kurie atsirado dėl netinkamo, netinkamo ar tvarkingo produkto naudojimo. Produktai, kurių reikia, turi būti žiūrėti, todėl maloniai prašome kartu su garantiniu reikalavimu pateikti nuotrauką arba vaizdo įrašą, kurio garantija norima, kad būtų galima pasinaudoti defektu. Prireikus taip pat paprašyti atsiųsti mums, kad galėtume patikrinti. Jei patvirtinsime jūsų garantinį, atsiųsime jums naują reikalavimą. Taip pat turite teisę reikalauti, kad jūsų produktas būtų garantuotas, tačiau reikia žinoti, kad remonto laikotarpis yra ilgesnis nei naujo produkto pristatymo laikotarpis. Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, jūsų produktas bus pakeistas nauju produktu. Jei naujo produkto pasiūlyti negalime, grąžiname visą produkto pirkimo kainą. Procedūros santrauką rasite apačioje esančiame skirtuke „Keitimas pagal garantiją“. c) Skundas dėl produkto defektų Jei produktas veikia netinkamai, rašykite mums el. paštu info@nordo.lt ir mes jums padėsime, pateikdami reikiamą informaciją. Taip išvengsite galimo netinkamo produkto naudojimo ir paties produkto sugadinimo, taip pat savo ar kitų asmenų sužalojimo. Jei produktas neveikia, galite pateikti skundą ir nurodyti produkto defektus. Atvejai, kurie laikomi esminiais produkto defektais, nurodykite šiuos Pirkimo – pardavimo taisyklių vii. skyriuje. Teisę į skundą dėl esminių defektų turite tik tuo atveju, jei šie defektai egzistavo jau pirkimo metu, bet buvo pastebėti tik vėliau. Jei produktas neveikia dėl esminio defekto, maloniai prašome pranešti apie defektą iš karto jį pastebėjus, bet jokiu būdu ne vėliau kaip per mėnesį nuo defekto pastebėjimo dienos. adresu mums el. siuntu su sugedusio produkto nuotrauka arba vaizdo įrašu, iš kurio galima neabejotinai nustatyti, kad produktas neveikia. Jei reikės, taip pat paprašysime atsiųsti mums šį klausimą, kad galėtume suprasti ir produkto defektą. Negalėsime nagrinėti jūsų skundo dėl produktų, kurie buvo sugadinti dėl netinkamo ar nederamo elgesio arba naudojimo, kuris nėra būtinas prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jei po to, kai jūsų skundas buvo atmestas, jums reikia, kad atitinkamas produktas būtų grąžintas, mes jį išsiųsime ir išrašysime jums sąskaitos faktūrą, su kuriuo susijusiu produkto pristatymu susijusius išlaidoms padengti. Pardavėjas atsako už produkto defektus, kurie išryškėja per 2 metus nuo prekės pristatymo. Pardavėjas privalo atsakyti į skundą per 3 darbo dienas. Jei ieškote dėl esminio defekto, galite pasinaudoti šiomis galimybėmis: produkto pakeitimas, pinigų grąžinimas, produkto defekto ištaisymas arba tam tikros pinigų dalies grąžinimas. Procedūros santrauką rasite apačioje esančiame skirtuke „Skundai ir apeliacijos“.
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nuodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
7.2. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių kainų ir svorio, todėl galutinė pristatymo kaina bus nustatyta tik suformavus užsakymą.
7.3. Prekių užnešimo paslauga užsakoma atskirai iki apmokėjimo už ir pasirinktas paslaugas. Prekių užnešimo paslaugų apmoka Pirkėjas. Atskirais, Pardavėjo nurodytais atvejais, prekės užnešimo apmoka Pardavėjas.
7.4. Įprastos prekės pristatomos Pirkėjo adresu per 10-18 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesnį sakinį nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių papildomą neriją (taikoma priemoka).
7.5. Tiksli prekių pristatymo duomenys nurodoma Pardavėjo Pirkėjų pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodyta registracijos forma. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėtas el. pašto dėžutę, iki autobuso gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
7.6. Siuntos pristatymo Pirkėjas ar nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su įmonės transporto atstovu patikrinti siuntos pakuotės metu, prekių, prekių, kokybės ir asortimentą.
7.6.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimas, bet nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo), Pirkėjas ar (nuo atvejo), Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų popieriniame pristatymo patvirtinime.
7.6.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimus), Pirkėjas ar, nuėjo nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepritarti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, nuo atvejo, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
7.6.3. Pirkėjui ar, nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonių atstovą, buvo pateiktas duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime bei pažymoje apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės sugadintos siuntos pakuotėje, tačiau prekių kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos popierinės pristatymo paslaugos, duomenų kaupimo paslaugos.
7.6.4. Pirkėjui ar sąlygų nuo atvejo, Pirkėjoui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonių atstovą, pateiktą duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinkantis pirkimo-pardavimo sutartį, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupimo patvirtinimo, popierinių prekių pristatymo sąlygos.
7.7. Pristatykite pirkėjo adresą, kad prekės Pirkėju yra perduotos, prekės faktiškai nuo to, ar prekes priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodė adresu. Jei planuojama prekių pristatymo dieną, nepristatoma, Pirkėjas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
7.8. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją. 8. Prekių grąžinimas
8.1. Vartotojas turi teisę nenurodydamas siuntimo internetu sudarymo sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų
8.1.1. Už grąžinimo išlaidas atsako pirkėjas
8.1.2. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
8.1.3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo panaudotos ir (arba) buvo sugadintos (arba) prarado prekinę informaciją.
8.1.4. Pinigai grąžinami pirkėjui per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos.
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų klaidingumo ar netikslumo.
9.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymą naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimo šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9,3 - 9,4. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje patvirtinime prisijungimo prie elektroninių parduotuvių (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (ty turintį patį teisinę galią, kaip ir parašas raštuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninių parduotuvių ir jų neatskleisti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti kito asmens pranešimas apie tai Pardavėjui, taip pat praneša Pardavėją apie prisijungimą prie elektroninių duomenų parduotuvių pažeidimo ar paviešinimą. Visi veiksmai, naudoti Pirkėjo atpažinimo namus, laiko atliktas Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
9.5. Pardavėjas už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu turi būti į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
9.6. Pardavėjas tvarkingas už tai, kad elektroninėje nešiojamojo vaizdo įrašomos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais nėra realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
9.7. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.
10. Asmens duomenų tvarkymas
10.1. Paspausdamas pateikti taisyklės „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti užsakymą“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka Pardavėjui šiose ir registracijos formose nurodo savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų pateiktus asmens duomenis Pardavėjo tvarkytų internetinės prekybos.
10.2. Paspausdamas šiuos „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų asmens duomenys būtų pateikti Pirkėjo ir (ar) jo atstovų asmens duomenys būtų teikiami tikslui Pardavėjo pasirinktiems tretiesiems asmenims, kad jiems būtų skirta internetinė prekyba, kaip aptarti sekančiam asmeniui.
10.3. Paspausmokėti vietoje „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti užsakymą“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka atsiimant prekes atsiėmimo Pardavėjui ir (ar) trečiajam asmeniui, Pardavėjo nurodymu pristačiusiam vairuotojui prekes, vieną iš naujo asmeninio pažymėjimo identifikuojančių dokumentų: pasą, asmens, tapatybę) jo atstovus internetinės prekybos tikslu. Pirkėjas taip pat patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimą) sutinka, kad prekių atsiėmimo vietoje Pardavėjas ir (ar) tretysis asmuo, Pardavėjo nurodymu pristatęs prekes, nusirašyti Pirkėjo ir (ar) jo atstovo pateikė prekybos asmenį identifikuojantį internetinį dokumentą ir šiuos duomenis, tvarkyti tikslus.
10.6. Paspausimo tikslais turi būti naudojami „Patvirtinti užsakymą“ arba „Appirkėjas patvirtina, kad jis (jei Pirkėjas fizinis asmuo) ir jo atstovai yra informuoti apie savo teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, panaikinti savo asmens duomenų tvarkymą, kad būtų galima tvarkyti savo asmens duomenis.
10.7. „Patvirtinti užsakymą“ arba „Patvirtinti užsakymą“ arba „Apmokėti Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovas turi teisę pateikti savo asmens duomenis, tačiau suprantama, kad asmens duomenys yra reikalingi, kad būtų galima identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovą internetinės prekybos tikslais ir nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie tvarko internetines prekybos (ar) sutartis. 11. Informacijos siuntimas
11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
11.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai nurodo“ adresu.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šios Taisykles, informacija apie Pardavėją, siūloma prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarka, Pardavėjo teikiamos prekės priežiūros paslaugos ir garantijos (jeigu jos suteikiamos)) pateikta Pirkėjų raštu.
12.2. Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo (vartotojo) teisės, nustatytos Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
12.3. Visi nesutarimai, kilę iš ar susijusių su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.